top of page
euroman-logo.png

Målgruppe

Euroman henvender sig

til den moderne, kvalitetsbevidste mand. 

Danmarks eneste originale magasin til mænd

Euroman er for længst blevet en institution i den danske magasinverden - og den stærkeste platform for en markedsføringsstrategi, når det gælder image og livsstil til mænd. Euroman er skrevet til mænd, der har sans for kvalitet - i alle livets sammenhæng.

Euroman udkommer hver måned

euroman.dk

Brugere: 220.000 pr. mdr.

Nyhedsbreve: 20.000

Facebooks følgere: 104.000

Instagram følgere: 54.000

Magasinet

Udgivelser: 12 gange på et år.

Læsertal: 221.000

Læserprofil

  • 73% af læserne er mænd

  • 48% af de mandlige læsere er i alderen 25-49 år

  • 43% af de mandlige læsere er højtuddannede

  • 37% af de mandlige læsere har en personlig indkomst på over 400.000 kr.

  • 91% af de mandlige læsere vil gerne betale ekstra for kvalitets produkter

  • 79% af de mandlige læsere betaler gerne ekstra for et kendt varemærke

  • 47% af de mandlige læsere er helt enige/enige i at at godt design er vigtigt

bottom of page