Målgruppe
Euroman henvender sig
til den moderne, kvalitetsbevidste mand.
Danmarks eneste originale magasin til mænd
Euroman er for længst blevet en institution i den danske magasinverden - og den stærkeste platform for en markedsføringsstrategi, når det gælder image og livsstil til mænd. Euroman er skrevet til mænd, der har sans for kvalitet - i alle livets sammenhæng.
Euroman udkommer hver måned
euroman.dk
Brugere: 220.000 pr. mdr.
Nyhedsbreve: 20.000
Facebooks følgere: 104.000
Instagram følgere: 54.000
Magasinet
Udgivelser: 12 gange på et år.
Læsertal: 221.000
Læserprofil
-
73% af læserne er mænd
-
48% af de mandlige læsere er i alderen 25-49 år
-
43% af de mandlige læsere er højtuddannede
-
37% af de mandlige læsere har en personlig indkomst på over 400.000 kr.
-
91% af de mandlige læsere vil gerne betale ekstra for kvalitets produkter
-
79% af de mandlige læsere betaler gerne ekstra for et kendt varemærke
-
47% af de mandlige læsere er helt enige/enige i at at godt design er vigtigt